מנסים לעצב חדר עבודה? הנה מספר כללים חשובים

דף ראשי / מנסים לעצב חדר עבודה? הנה מספר כללים חשובים
סף דור

כיום, יותר משלושים אחוז מבעלי העסקים הקטנים מנהלים משרד בבית, בעוד שרבים מהם מנהלים את המשרד בסמוך למבנה בו הם גרים. מלבד זאת, יש כאלה ששוכרים משרד ורוצים להפוך את מרחב העבודה למקום פרקטי , נעים ומעוצב. אם אתם רוצים לעצב חדר עבודה – רצוי לשים לב למספר דגשים בעיצוב תוך יצירת מרחב פרקטי ונוח. אז כיצד עושים זאת? הנה כל הכללים החשובים:

תכנון מקדים

לפני שאתם יוצאים לרכוש שולחנות משרדיים/ כסאות/ מערכות ישיבה/ כונניות ושאר חפצים: כדאי לבצע תכנון מקיף ונכון של המרחב. וודאו כי המרחב שלכם מכיל את כל מה שאתם זקוקים לו, תוך התאמה של גודל הריהוט שתרכשו, לגודל החלל.

שימו לב כי יהיה ניתן להתנהל בקלות סביב שולחן העבודה והכיסאות, כמו גם ליד שאר חפצים, על מנת שיהיה נוח לעבוד במרחב. במידה ודלת הכניסה למקום גדולה מידי/ לא בטיחותית או נראית מיושנת – מומלץ לבחור דלת חדשה למשרד או לבית שתאפשר עיצוב אטרקטיבי וצעיר יותר ותהיה בטוחה וחזקה.

בחירת קונספט עיצוב

כעת יש להחליט מה יהיה הקונספט שיוביל אתכם בעיצוב המרחב. כיום, יש לא מעט שיטות לעיצוב מרחבי עבודה. ברשתות ואפליקציות מתקדמות לעיצוב – אפשר לקבל רעיונות נהדרים! לדוגמא: אם תרצו לעצב חלל עבודה אורבני, תוכלו להשתמש באלמנטים צבעוניים כמו שולחנות וכסאות בצבעים עזים. מומלץ וניתן להחליף דלתות פנימיות משעממות בדלתות צבעוניות כמו למשל דלתות בצבעים כחולים, צהובים, אדומים וכדומה (מה שהפך טרנדי ואופנתי במרחבי עבודה אורבניים).

עוד מומלץ לקשט את המרחב בכרזות מעניינות, בעציצים חיים, אפשר לפרוס על הרצפה שטיחים צבעוניים ולמלא את החלל בפריטים יפים.

עבור משרד במראה כפרי, בחרו דלתות פנים מעוצבות עשויות עץ מלא או MDF בתוספת משקוף עץ פולימרי למראה הטבעי. לעיצוב חלל עבודה כפרי, מומלץ להוסיף שטיחים בעבודת יד בסגנון אתני אפריקני.

אבטחת מרחב העבודה

בין אם אתם עובדים בבית לבין אם במשרד ששכרתם או קניתם – רצוי כי מרחב העבודה שלכם יהיה בטוח ונעול כמו שצריך, שכן במקום זה אתם שומרים ניירות ומסמכים אשר להם ערך כספי, כמו מחשבים ושאר ציוד יקר. כדי להבטיח שהציוד החפצים והמסמכים ישמרו, מומלץ לאבטח את המקום על ידי דלתות חזקות תוך בחירת דלתות פנים חכמות ואטומות על ידי גומי איכותי, וכאלה שננעלות בבטחה. בכך אפשר לשמור על מרחב עבודה מוגן. הוסיפו מערכת אזעקה ומצלמה למקום, כדי להבטיח מקסימום הגנה על המרחב הנעים שעיצבתם.

לסיכום, שילוב של עיצוב פנים במלווה באלמנטים מיוחדים כמו דלתות צבעוניות, שטיחים יפים, מערכות ישיבה מפנקות ועמדות עבודה אטרקטיביות – יקנו לכם עבודה מהנה, תוך בטחון ויצירתיות, בכול שעות היממה.

רוצים להישאר מעודכנים? הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו את כל העידכונים למייל

נגישות
× איך אוכל לעזור לך?