לעצב את הבית עם דלתות פנים דקורטיביות

דף ראשי / לעצב את הבית עם דלתות פנים דקורטיביות
סף דור

בתקופה בה אנו חיים המודעות לעיצוב פנים רק הולכת וגדלה, ואנשים משקיעים את מיטב זמנם בתכנון מרחב מחייה ועבודה באופן אסטטי, נעים לעין ונוח לשימוש. זאת עם ירידה לפרטי פרטים ובחינת כל פינה בבית. מובן מאיליו שגם דלתות פנים יזכו ליחס מועדף, בייחוד בהיותן פריטים דומיננטיים החולשים על קירות וחדרים רבים בבית. למען טרה זו חברת סף דור מייצרת דלתות פנים דקורטיביות בעלות חזות עכשווית ובאיכות חסרת פשרות. הדלתות מוצעות בשלל סגנונות, גוונים וחומרים, עם מגוון אפשרויות להתאמה אישית, מהן כל אחד יכול לרכוש את הדלות המתאימות במדויק לביתו.

שלל אפשרויות של דלתות דקורטיביות

המבחר העשיר של דלתות דקורטיביות בא לידי ביטוי בהיבטים רבים ושונים, החל מסוג הדלת, צורת פתיחתה, אופן צביעתה, חיפוייה ואלמנטים נוספים שניתן לשלב בה. כמו כן, בכל דגם של דלת מוצעות אפשרויות דקורטיביות לבחירה, בין אם מבחינת גוון הדלת, סוג משקוף, סוג חיפוי, ידיות, מנגנון פתיחה ועוד. כך למשל, תוכלו לשלב בדלת צהרים מזכוכית ברמות שונות של שקיפות, ובצורות ועיצובים שונים כדוגמת צהרים בסגנון יפני, מעוינים, מלבנים, ופסים אנכיים ואופקיים. כמו כן תוכלו לשלב בדלתות חירוצים ופסי אלומיניום וניקל דקורטיביים, אופקיים או אנכיים, שלמים או חתוכים. אלמנטים אלו יעניקו לדלת חזות יוקרתית עכשווית ומעניינת. וזו רק ההתחלה: אלמנטים דקורטיביים ניכרים גם בשילוב של מגוון עבודות פרזול וידיות מיוחדות, במעצורים אלגנטיים, במשקופים נסתרים ועוד.

בחירה נכונה של דלתות דקורטיביות

בכדי לדעת אילו אלמנטים דקורטיביים יתאימו לדלתות ביתכם יש לקחת בחשבון מספר גורמים. קודם כל יש לאפיין את עיצוב פנים הבית מבחינת סגנון מבוקש ולבחור בדלת המתאימה לקו זה. כמו כן יש לבחור בדלתות המתאימות בגוניהן לצבע קירות הבית, וכן מתאימות בצבעיהן, חומריהן וסגנונן לאלו של פריטי ריהוט אחרים ושל דלת הכניסה. מעבר לכך, לרשותכם עומד הצוות המיומן והאדיב שלנו שימח לסייע ולייעץ בבחירה נכונה של דלתות פנים דקורטיביות.

רכישת דלתות פנים דקורטיביות

רכישת דלתות פנים דקורטיביות מוצעת בסניפים ובנקודות המכירה השונות של חברתנו. לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם סף דור בטלפון 04-6596666 או במייל sec@safdoor.com.

רוצים להישאר מעודכנים? הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו את כל העידכונים למייל

נגישות
× איך אוכל לעזור לך?