המלצות על דלתות פנים נושאות תו תקן

דף ראשי / המלצות על דלתות פנים נושאות תו תקן
סף דור

אם אתם מחפשים המלצות על דלתות פנים איכותיות ומעוצבות, נושאות תו תקן, הכירו את הדלתות של חברת סף דור המוערכת. מדובר בדלתות כחול לבן באיכות יצור וגימור חסרת פשרות, המוצעות בשלל עיצובים עכשוויים עבור מחירים תחרותיים ומשתלמים במיוחד. הדלתות עומדות בכל דרישות התקנים של מכון התקנים הישראלי ותו תקן ISO, ומציבות סטנדרטים גבוהים ביותר בשוק המקומי.

משמעות עמידה בתו תקן ישראלי

למי שמחפש המלצה על דלתות פנים כדאי להתחיל קודם כל בבדיקת תקניות המוצרים שאותם הוא מתכנן לרכוש. התקניות ניכרת בעמידה בדרישות מכון התקנים הישראלי, המציב סטנדרטים גבוהים של איכות ביצוע וגימור. סטנדרטים אלו נמדדים על פי פרמטרים שונים שהציב מכון התקנים הישראלי, הכוללים בין היתר מידות של דלתות, משקלן, סוג ואיכות חומרי גלם ואיכויות המוצר הסופי, המותאם לצורכי הציבור הישראלי. בנוסף, התקן הישראלי גם מכתיב את טיב הליכי העבודה של ייצור הדלתות והיותו שומר על איכות הסביבה, משאבים טבעיים, בטיחות ובריאות העובדים והציבור. כפועל יוצא מכך, כל דלת של חברתנו עומדת בהוראות וביקורות מתוכננות ופתע של מכון התקנים ומיוצרות בהליך שנקבע על ידו. בנוסף, כל שינוי עתידי בפס הייצור שלנו נדרש אף הוא להתאים לדרישות התקן ולעבור בדיקות ואישורים של המכון.

משמעות עמידה בתקן איכות ISO 9001

בנוסף לעמידה בדרישות תו התקן הישראלי, הדלתות של חברתנו גם עומדות בדרישות תקני האיכות של ISO 9001 השם דגש על לקוח הקצה על ידי הבנת צרכיו ורצונותיו ואספקת מוצר סופי העונה על ציפיות אלו. תו תקן מחמיר זה מגדיר שורה ארוכה של דרישות בהן חברתנו מחויבת לעמוד, המבטיחות את איכות המוצר והספקתו באופן מסודר. בנוסף, תקן זה מחייב עמידה בנוהלי עבודה מתקדמים, יעילים, מדויקים ומפורטים שנועדו ליצור סביבות עבודה איכותיות ובטוחות השואפות כל הזמן לשפר את ההליכים ולספק בטווח הארוך סחורה איכותית כמה שיותר מהר. כך למשל, תקן ISO 9001 בוחן את איכות כל הליך הייצור ומכתיב הליכים קפדניים של בחינת חומרי גלם התואמים באיכותם לתקן הישראלי, לצד ביקורות איכות של המוצרים הסופיים ועמידתם בדרישות קהל הצרכנים.

מבחר דגמים איכותי ועדכני

מלבד עמידה בדרישות תקנים מחמירות, אנו זוכים עבור דלתות פנים להמלצות גם בזכות שלל עיצוביהן האיכותיים והעדכניים. בסניפים ונקודות המכירה השונות של חברתנו תוכלו להתרשם מקולקציות מגוונות של דלתות איכותיות בעיצובים חדשניים ומרעננים. הדלתות מוצעות בקשת רחבה של סוגי חומרים ועצים, חיפויים, צבעים, מידות ותוספות, מהם כל אחד יכול לאתר את המוצרים המתאימים לביתו.

הזמנת דלתות פנים מומלצות

רכישת דלתות פנים מומלצות מוצעת בסניפים ובנקודות המכירה השונות של חברתנו. כמו כן לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם סף דור בטלפון 04-6596666 או במייל sec@safdoor.com.

רוצים להישאר מעודכנים? הירשמו לניוזלטר שלנו וקבלו את כל העידכונים למייל

נגישות
× איך אוכל לעזור לך?